مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 11:552022-11-06ورزشي

دربی شاپ نمایندگی فروش تیم ملی ایران در جام جهانی قطر شد


برند مجید امسال در حرکتی ابتکارانه نمایندگی فروش لباس تیم ملی ایران برای جام جهانی 2022 قطر را به سایت ورزشی دربی شاپ اعطا کرد و عاملیت توزیع و فروش لباس تیم ملی ایران به سایت ورزشی دربی شاپ داده شد.

- عکس حکم عاملیت توزیع و پخش البسه تیم ملی ایران به آقای حسین شیخ محمدی و سایت دربی شاپ برند مجید امسال در حرکتی ابتکارانه نمایندگی فروش لباس تیم ملی ایران برای جام جهانی 2022 قطر را به سایت ورزشی دربی شاپ اعطا کرد و عاملیت توزیع و فروش لباس تیم ملی ایران به سایت ورزشی دربی شاپ داده شد.

لذا برای خرید لباس تیم ملی ایران از تاریخ اول مهر1401 همه فروشگاه های فیزیکی و اینترنتی و پیج های اینستاگرام و روبیکا و غیره موظف هستند تنها از عامل مجاز این شرکت اقدام به خرید لباس تیم ملی ایران کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دربی شاپ، طی این حکم گواهی عاملیت پخش لباس تیم ملی ایران سایت و خرید لباس تیم ملی ایران برای جام جهانی 2022 قطر کنید.

آقای حسین شیخ محمدی سایت های دیگری به نام کیت سرا و برادران اسپورت و لیگ شاپ دارد که از آنجا نیز می توانید خرید لباس تیم ملی ایران برای جام جهانی را انجام دهید.

زمان آغاز فروش لباس تیم ملی ایران چه تاریخی است؟ و از چه زمانی امکان ارسال محصول فراهم است؟ همزمان با رونمایی از لباس تیم ملی ایران در تاریخ 15 آبان ماه امکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دربی شاپ نمایندگی فروش تیم ملی ایران در جام جهانی قطر شد

دربی شاپ نمایندگی فروش تیم ملی ایران در جام جهانی قطر شد