مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 11:202022-11-06حوادث

کاهش 2 درصدی وقوع سرقت ها در فاروج


فرمانده انتظامی شهرستان فاروج با اشاره به کاهش 2 درصدی وقوع سرقت ها در 7 ماهه سال جاری، از مشارکت شهروندان فاروجی با پلیس قدردانی کرد.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، سرهنگ علیرضا پوربه افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون با تلاش ها و فعالیت های کارآگاهان پلیس آگاهی با اجرای طرح های مختلف پلیسی، 70 درصد سرقت های به وقوع پیوسته در شهرستان فاروج کشف شده است.

وی با اشاره به کاهش 2 درصدی وقوع سرقت ها در 7 ماهه سال جاری، بیان کرد: در مدت یاد شده تعداد 128 سارق نیز شناسایی و دستگیر شده که جا دارد از مشارکت شهروندان فاروجی با پلیس قدردانی کنیم.

فرمانده انتظامی فاروج در ادامه با بیان اینکه ثبات و پایداری امنیت تنها رهگذر نهادینه کردن آن در یک جامعه و احساس مشارکت و مسئولیت عمومی در قبال امنیت اجتماعی حاصل می شود، گفت: امنیت اجتماعی مقوله ای است که از طرق مردم و برای مردم ایجاد می شود.

سرهنگ پوربه تاکید کرد: مشارکت اجتماعی مردم با پلیس در امور امنیتی دارای کارکردهای آشکار و پنهان فراوانی است که از جمله آن می توان به مواردی همچون افزایش نظم و انسجام اجتماعی، افزایش تعهد و اعتماد اجتماعی، قبول مسئولیت و افزایش امنیت اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 2 درصدی وقوع سرقت ها در فاروج

کاهش 2 درصدی وقوع سرقت ها در فاروج