مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 11:052022-11-06بين الملل

اردن درباره خطر تشدید تنش های رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها هشدار داد


وزیر خارجه اردن در دیدار با هماهنگ کننده روند صلح خاورمیانه با هشدار درباره خطرات تشدید تنش های اسراییلی علیه فلسطینی ها، توقف اقدامات ناقض روند صلح و اقدامات علیه مقدسات شهر قدس را خواستار شد.

- وزیر خارجه اردن در دیدار با هماهنگ کننده روند صلح خاورمیانه با هشدار درباره خطرات تشدید تنش های اسراییلی علیه فلسطینی ها، توقف اقدامات ناقض روند صلح و اقدامات علیه مقدسات شهر قدس را خواستار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری عمون اردن، ایمن الصفدی، وزیر خارجه اردن در دیدار با تور وینسلند، هماهنگ کننده ویژه روند صلح خاورمیانه ضمن هشدار نسبت به تشدید تنش های اسراییل علیه فلسطینی ها، بر لزوم توقف نقض مکرر و غیرقانونی که روند صلح را تضعیف می کند، تاکید کرد.

الصفدی در این دیدار بر لزوم احترام به وضعیت تاریخی و حقوقی موجود در مقدسات اسلامی و مسیحی شهر قدس و توقف تمامی اقدامات تحریک آمیز و نقض ها علیه آن تاکید کرد.

همچنین وزیر خارجه اردن بر لزوم اقدام فوری و موثر جامعه جهانی برای توقف تنش ها و حمایت از روند صلح و فرصت های برقراری صلح فراگیری که راه حل دوکشوری تنها راه آن است، تاکید کرد.

وینسلند نیز در این دیدار با تاکید بر موضعگیری سازمان ملل در حمایت از راه حل دوکشوری و مخالفت با اقدامات یک جانبه ای که آن را تضعیف می کند، گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردن درباره خطر تشدید تنش های رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها هشدار داد

اردن درباره خطر تشدید تنش های رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها هشدار داد