مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 10:202022-11-06سياسي

عامل ناآرامی های کشور هراس دشمن از قدرت نظام اسلامی است


فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: عامل ناآرامی های کشور و هجمه های دشمن، هراس استکبار جهانی از قدرت گرفتن نظام اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حسین زارع کمالی در مراسم اختتامیه نمایشگاه اسوه در حسینیه ثارالله با بیان اینکه فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج وظیفه بسیار سنگینی در کادرسازی و تربیت نیروهای تراز انقلاب دارند، اظهار داشت: کادرسازی برای انقلاب یکی از اقدامات مهم و اساسی است که متأسفانه در مورد آن به ویژه در یک دهه اخیر کوتاهی شده و دشمن توانسته با برنامه ریزی هدفمند، از این خلأ استفاده کرده و در این فضای غبارآلود به نفع خود استفاده کند.

وی با اشاره به اینکه سرداران بزرگی همچون شهید همدانی کادرسازی و انجام کار فرهنگی را جهاد اکبر می دانست، افزود: وقتی از ایشان پرسیدند که بعد از 40 سال جهاد چه برنامه ای داری، حضور در یک مسجد و انجام کار فرهنگی برای نوجوانان را برنامه خود بعد از جهاد اعلام کرد و این نشان از آن دارد که جنگ سخت، جهاد اصغر و مقابله با جنگ ترکیبی، جهاد اکبر است.

زارع کمالی با بیان اینکه متأسفانه در این زمینه کوتاهی هایی انجام شده است، تصریح کرد: دیروز باید دست کودکان خود را می گرفتیم تا امروز نوجوان ما تا انتهای خط پوچی نروند و امروز باید به دنبال پیدا کردن خلأ نظام تربیتی و آموزشی و دینی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل ناآرامی های کشور هراس دشمن از قدرت نظام اسلامی است

عامل ناآرامی های کشور هراس دشمن از قدرت نظام اسلامی است