مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 09:452022-11-06سياسي

یک اعتراف در عملیات محرم


ارتش عراق با پذیرش شکست در منطقه عملیاتی محرم و ناکامی در عملیات بازپس گیری، آتش توپخانه ای خود را در مناطق هم جوار با منطقه عملیاتی محرم و سایر جبهه ها شدت بخشیده و حملات هوایی و موشکی خود را در خلیج فارس متمرکز کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ادامه عملیات محرم و فعالیت های عملیاتی نیروهای خودی در روز گذشته، از ساعات اولیه امروز (1361/8/14)، قرارگاه های قائم 3 و قائم 4 (نیروهای دو تیپ 17 علی بن ابیطالب (ع) و 14 امام حسین (ع) به همراه نیروهای تیپ 1 لشکر 21 حمزه و نیروهای تیپ 84 خرم آباد)، باهدف جلوگیری از تجمع دشمن برای اجرای پاتک، اقدام به اجرای عملیات محدود روی ارتفاعات مقابل مناطق تصرف شده در ارتفاعات حمرین کردند و موفق شدند بخشی از قوای ارتش عراق را در این منطقه منهدم کنند.

نیروهای قرارگاه قائم 3 با حمله به ارتفاعات مقابل خود، ضمن وارد آوردن تلفات به نیروهای دشمن، 4 تانک و 2 نفربر عراقی را منهدم کردند و 3 تانک عراقی نیز به دلیل فرار خدمه آن، در منطقه، میان نیروهای خودی و دشمن باقی ماند.

قرارگاه قائم 4 نیز با نیرویی به استعداد 3 گردان منها، به خطوط دفاعی عراق در مقابل خود حمله کرد و ازآنجاکه عمده قوا و تجهیزات عراق در ارتفاعات و مناطق مقابل تیپ امام حسین (ع) تجمع کرده بودند، میزان خسارت زرهی و امکانات عراق در این محدوده زیاد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک اعتراف در عملیات محرم

یک اعتراف در عملیات محرم