مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 08:452022-11-06سياسي

آزادسازی بیش از هزار هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی اصفهان


رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: اقدامات مؤثر انجام شده در حوزه حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی در یکسال گذشته در 365 فقره پرونده اجرایی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل دادگستری اصفهان، حجت الاسلام اسداله جعفری رییس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به مجموعه اقدامات انجام شده در حوزه حفظ منابع طبیعی در سطح استان در یک سال گذشته اظهار کرد: اقدامات مؤثر انجام شده در حوزه حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی طی یکسال گذشته در 365 فقره پرونده اجرایی منجر به آزادسازی و رفع تصرف از هزار و 84 هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی استان شده است.

وی در تشریح عملکرد دستگاه قضایی استان در این حوزه طی 6 ماه ابتدایی سال جاری گفت: در ارتباط با رفع تصرف از اراضی ملی و دولتی 230 هکتار از اراضی متعلق به یکی از ارگان های دولتی که بدون مستند قانونی در تصرف قرار داشت(با ارزش تقریبی 3 هزار میلیارد تومان)، رفع تصرف شد.

جعفری گفت: با پیگیری های دستگاه قضایی استان برای 40 هکتار از اراضی موات حاجی آباد شهرستان شاهین شهر(به ارزش تقریبی 2 هزار میلیارد تومان) سند به نام دولت صادر شد.

رییس دستگاه قضایی استان اصفهان یکی از چالش های موجود در این مسیر را کمبود نیرو و امکانات لازم دانست و خاطرنشان کرد: در حوزه های مختل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی بیش از هزار هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی اصفهان

آزادسازی بیش از هزار هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی اصفهان