مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 08:302022-11-06اقتصادي

طرح زراعت چوب در 250 هکتار از اراضی کرمانشاه اجرا شده است


رییس اداره جنگل داری و جنگل کاری منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه گفت: طرح زراعت چوب در 250 هکتار از اراضی کرمانشاه اجرا شده است.

- عبدالعلی جلیلیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای طرح زراعت چوب با دو گونه اکالیپتوس و صنوبر در استان کرمانشاه، اظهار کرد: در شهرستان های گرمسیری استان کرمانشاه مانند قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب از نوع گرمسیر اکالیپتوس و در شهرستان های سردسیر مانند سنقر و کلیایی، کنگاور، دالاهو، هرسین، اسلام آباد غرب، صحنه و کرمانشاه صنوبر کشت خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه سال گذشته طرح زراعت چوب در 250 هکتار از اراضی استان کرمانشاه اجرایی شده، افزود: در سال جاری نیز این سهمیه در استان کرمانشاه افزایش یافته و برای اجرای طرح زراعت چوب 400 هکتار زمین نظر گرفته شده است.

رییس اداره جنگل داری و جنگل کاری منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه تصریح کرد: بهره بردارانی که تمایل داشته باشند در اراضی زراعی خود زراعت چوب داشته باشند در صورت برخورداری از زمین و آب می توانند درخواست خود را به ادارات منابع طبیعی شهرستان ها ارائه داده و پس از تشکیل پرونده نهال رایگان دریافت کنند.

جلیلیان به نقش مهم چوب در ایجاد فضای سبز تاکید و خاطرنشان کرد: علاوه بر نقش مهمی که چوب در ایجاد فضای سبز دارد می تواند در مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح زراعت چوب در 250 هکتار از اراضی کرمانشاه اجرا شده است

طرح زراعت چوب در 250 هکتار از اراضی کرمانشاه اجرا شده است