مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 07:002022-11-06سياسي

ارزیابی ایمنی ساختمان ها در تهران جدی تر شد/ایمنی کدام ساختمان ها ارزیابی می شود؟


معاون پیشگیری و کاهش خطر سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران جزییات تفاهم نامه اخیر این سازمان با هشت سازمان و دستگاه دیگر برای ارتقا ایمنی ساختمان ها در پایتخت را تشریح کرد.

- معاون پیشگیری و کاهش خطر سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران جزییات تفاهم نامه اخیر این سازمان با هشت سازمان و دستگاه دیگر برای ارتقا ایمنی ساختمان ها در پایتخت را تشریح کرد.

اسماعیل سلیمی در گفت وگو با ایسنا به تفاهم نامه همکاری چند جانبه برای هم راستا کردن اقدامات چندین نهاد برای ارزیابی ایمنی ساختمان های مهم و بلندمرتبه کلانشهر تهران اشاره کرد و گفت: این تفاهم نامه گامی مهم و اجرایی در ارتقا ایمنی ساختمان های پایتخت خواهد بود و امیدواریم با کمک آن و نیز مشارکت تمامی دستگاه های دخیل بتوانیم شاهد کاهش شمار ساختمان های ناایمنی و ارتقا ایمنی در این ساختمان ها باشیم.

وی با بیان اینکه براساس ردیف 5 بند ض ماده 14 قانون مدیریت بحران کشور ارزیابی ایمنی ساختمان های مهم و بلند مرتبه با کاربری های مختلف با اولویت بندی کلانشهرها در برابر آتش سوزی، زلزله، فرونشست و فروریزش زمین بر عهده وزارت وزارت راه و شهرسازی (مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی) قرار دارد، گفت: در همین راستا نیز مدتی قبل دستورالعملی ازسوی وزیر کشور و نایب رییس شورای عالی مدیریت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزیابی ایمنی ساختمان ها در تهران جدی تر شد/ایمنی کدام ساختمان ها ارزیابی می شود؟

ارزیابی ایمنی ساختمان ها در تهران جدی تر شد/ایمنی کدام ساختمان ها ارزیابی می شود؟