مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 21:452022-11-05بين الملل

گرسنگی، یخ زدگی و حشرات، چالش نیروهای فرانسوی در شرق ناتو


نظامیان فرانسوی که در رومانی و در جبهه شرقی ناتو حضور دارند از شرایط بسیار سخت خود گلایه کرده و بر اساس گفته نمایندگان پارلمان فرانسه، این نظامیان از گرسنگی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نشریه فرانسوی لوفیگارو روز شنبه به نقل از نمایندگان پارلمان فرانسه خبر داد که نیروهای فرانسوی که در ماموریت بخش شرقی ناتو حضور دارند شرایط بسیار سختی را تجربه می کنند به گونه ای که گرسنگی می کِشند و از سرمازدگی و حشرات در رومانی رنج می برند.

نمایندگان پارلمان فرانسه به این نشریه گفتند: به نظامیان غذای کمی داده می شود و چادرهایشان به طور مداوم گرم نمی شود و از شرایط سخت بهداشتی رنج برده و حشرات آنها را آزار می دهند .

یکی دیگر از نمایندگان فرانسوی نیز گفته است: نظامیان ما در حال یخ زدن و گرسنگی کشیدن هستند و شرایط زندگی نظامیان فرانسوی در رومانی بسیار سخت است .

لوفیگارو نوشت که در حال حاضر 350 نظامی فرانسوی در رومانی حضور داشته و طی هفته های آتی، 12 تانک و نفربر زرهی دیگر به آنجا ارسال خواهد شد.

اعزام نظامیان فرانسوی به رومانی از 28 فوریه و در واکنش به عملیات نظامی روسیه در اوکراین و با هدف تقویت بخش شرقی ائتلاف ناتو صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرسنگی، یخ زدگی و حشرات، چالش نیروهای فرانسوی در شرق ناتو

گرسنگی، یخ زدگی و حشرات، چالش نیروهای فرانسوی در شرق ناتو