مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 20:202022-11-05اقتصادي

تزریق 135 میلیارد تومان به شهرک های صنعتی کشور


در مجموع، بالغ بر 135 میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز و تکمیل شهرک های صنعتی در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدرضا فاطمی امین شنبه در حاشیه بازدید از شرکتهای صنعتی همدان در جمع خبرنگاران گفت: شهرک ها تأثیر به سزایی بر رونق اقتصادی و تولید دارند که توسعه این حوزه، نیاز به زیر ساخت های مناسب دارد.

وی ادامه داد: وزارت صمت در راستای حمایت از تولیدکنندگان، تأمین یک سوم زیرساخت شرکت های صنعتی را مدنظر قرار داده است که در این خصوص، بالغ بر 135 میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز و تکمیل شهرک های صنعتی در نظر گرفته شده است.

وزیر صمت در ادامه، با بیان اینکه یکی از چالش های بخش صنعت در شهرک صنعتی تأمین آب است، افزود: در این راستا، وزارت صمت با وزارت نیرو برای تأمین آب قراردادهایی انعقاد کرده و برای تأمین گاز این شهرک ها نیز وزارت صمت قرادادی با وزرات نفت منعقد کرده است.

فاطمی امین با تصریح بر اینکه مشکل خاصی در خصوص تأمین زیر ساخت های لازم برای شهرک های صنعتی نداریم، افزود: خوشه های صنعتی یکی از روش های خوب در حوزه اشتراک واحدهای کوچک به شمار می آید.

وی با تشریح اینکه چندین روش برای تجمیع و تأمین نیازهای صنایع وجود دارد که یکی از روش ها خوش های صنعتی است، افزود: در استان همدان در قدیم خوشه هایی تشکیل شده که می توان به خوشه مب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق 135 میلیارد تومان به شهرک های صنعتی کشور

تزریق 135 میلیارد تومان به شهرک های صنعتی کشور