مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 20:102022-11-05سياسي

بررسی اغتشاشات و اوضاع اقتصادی در نشست سران سه قوه


سران قوا بر لزوم هوشیاری هر چه بیشتر در برابر تهدیدهای دشمنان و مقابله با دسیسه ها و هم نوایی های شوم و تفرقه افکنانه عوامل نفوذی تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جلسه سران قوا روز شنبه با حضور آیت الله سید ابراهیم رییسی، محمد باقر قالیباف و حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

سران سه قوه در این نشست با قدردانی از حضور باشکوه و کم نظیر مردم فهیم و زمان شناس ایران اسلامی در مراسم روز مبارزه با استکبار جهانی و اعلام همبستگی ملی، بر لزوم هوشیاری هر چه بیشتر در برابر تهدیدهای دشمنان و مقابله با دسیسه ها و هم نوایی های شوم و تفرقه افکنانه عوامل نفوذی تاکید کردند.

ضرورت تسریع در رسیدگی به پرونده های عوامل اغتشاش و ایجاد ناامنی در کشور و مجازات آنان از دیگر موضوعات مورد تاکید سران قوای مجریه، مقننه و قضاییه بود.

سران قوا با تاکید بر ضرورت هماهنگی و همکاری هر چه بیشتر همه دستگاه ها و نهادها در راستای تبدیل تهدیدها به فرصت همچون گذشته، خواستار تلاش مضاعف و هم افزایی بخش های مختلف در زمینه خنثی سازی تحریم ها و بهبود معیشت مردم با حفظ و تقویت رشد اقتصادی و تعامل گسترده تر در جهت پیشبرد برنامه ها و اهداف توسعه ای کشور شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی اغتشاشات و اوضاع اقتصادی در نشست سران سه قوه

بررسی اغتشاشات و اوضاع اقتصادی در نشست سران سه قوه