مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 19:052022-11-05سياسي

آیت الله میرباقری: حضور حضرت معصومه(س) در قم برنامه ای برای ساختن امت است


عضو خبرگان رهبری با بیان این که آمدن حضرت معصومه(س) به قم بر اساس تدبیر الهی است، گفت: پشت صحنه حضور حضرت معصومه(س) در قم برنامه بزرگی برای ساختن امت است زیرا یکی از ارکان امت سازی هجرت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سیدمحمدمهدی میرباقری در برنامه سمت خدا که عصر امروز در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار و با بیان اینکه باب حرم اهل بیت از حرم حضرت معصومه(س) گشوده می شود، افزود: حرم حضرت معصومه(س) حرم همه اهل بیت(ع) است و انوار همه اهل بیت در این حرم حاضر است و این حضور از شعاع وجود حضرت معصومه(س) است.

وی با بیان این که آمدن حضرت معصومه(س) به قم بر اساس تدبیر الهی است، گفت: پشت صحنه حضور حضرت معصومه(س) در قم برنامه بزرگی برای ساختن امت است زیرا یکی از ارکان امت سازی هجرت است.

میرباقری با بیان اینکه یکی از برنامه ها و طرح های انبیاء و ائمه(ع) برای ساختن امت، هجرت بوده است، گفت: حضرت معصومه(س) از طرف امام رضا(ع) مأموریت پیدا کردند که هجرت کنند و در قم این مأموریت را انجام دهند و ما بعد از هزار و 200 سال می بینیم که از ثمرات این هجرت این بود که قم مرکز علم شده و انقلاب اسلامی از آن به وجود آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله میرباقری: حضور حضرت معصومه(س) در قم برنامه ای برای ساختن امت است

آیت الله میرباقری: حضور حضرت معصومه(س) در قم برنامه ای برای ساختن امت است