مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 17:352022-11-05سياسي

حضرت معصومه( س) الگوی تمدن ساز خودسازی و جامعه پردازی است


معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان این که حضرت معصومه (س) الگوی خودسازی است، گفت:ایشان مطیع امام زمانش بود و برای ایجاد شبکه گفتمان ساز مکتب امامت، - گرگان- معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان این که حضرت معصومه (س) الگوی خودسازی است، گفت:ایشان مطیع امام زمانش بود و برای ایجاد شبکه گفتمان ساز مکتب امامت، تلاش زیادی کرد.

حجت الاسلام رضا دیلمی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به ابعاد شخصیتی کریمه اهل بیت (س) اظهارکرد: حضرت معصومه (س) الگوی خودسازی و جامعه پردازی است، آن حضرت در شناخت دقیق تکلیف، مطیع امام زمانش بود و برای ایجاد شبکه گفتمان ساز مکتب امامت، تلاش فراوانی کرد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: زمینه اصلی و پایه ریزی مرکز نشر مکتب قرآن و عترت در ایران را امام رضا (ع) و خواهر بزرگوارش حضرت معصومه (س) بنا نهادند.

وی ادامه داد: در پی ولایت پذیری حضرت معصومه (س) و همراهی کاروان عظیم دلدادگان مکتب اهل بیت (ع) به سمت طوس، خبر به حکومت وقت می رسد که با پیوستن آنها قدرت آنها دوچندان می شود و امام رضا (ع) می تواند دولت گسترده ای را تشکیل دهد، لذا در بین راه، حکومت، مانع رسیدن آن حضرت به طوس می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضرت معصومه( س) الگوی تمدن ساز خودسازی و جامعه پردازی است

حضرت معصومه( س) الگوی تمدن ساز خودسازی و جامعه پردازی است