مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 16:552022-11-05بين الملل

هاشمی: آمریکا کشور یک درصدی هاست / جان ایرانی ها برای آمریکا مهم نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرضیه هاشمی خبرنگار پرس تی وی در محل لانه جاسوسی سابق آمریکا گفت: آمریکا کشور یک درصدی ها است.

یعنی 99 درصد در اختیار و خدمت یک درصد هستند.

- خبرنگار پرس تی وی به دخالت آمریکایی ها در امور کشور های مختلف از جمله ایران اشاره کرد و افزود: آمریکا همچنان در حال دزدیدن نفت سوریه است.

به هر روی آمریکا فقط به فکر قدرت و درآمد بیشتر خودش است و برای آن ها اصلا مهم نیست که این وسط چه کسی له می شودهاشمی با بیان اینکه آمریکا 225 سال است که در حال جنگ است و با کودتای نظامی دولت های مختلفی را تغییر داده اظهار کرد: هم اکنون آمریکا نیرو های نظامی خود را به هاییتی اعزام کرده و بهانه آن ها هم برای لشگرکشی همواره برقرار امنیت و حقوق بشر بوده، اما اصل داستان کنترل دنیا به نفع یک درصدی های این کشور است.

هاشمی بیان کرد: آمریکا با نابودی سرخ پوست ها و بردگی سیاه پوست ها شروع شد و هیچوقت هیچ غرامتی به آن ها پرداخت نکرد و هیچ وقت هم عذرخواهی نکرد.

هاشمی با طرح این سوال که آیا جان ایرانی ها برای آمریکا مهم است، افزود: درمورد فوت مهسا امینی به یکباره دیدیم چقدر توییت و هشتگ و خبر پخش شد، ولی آیا جان ایرانی ها مهم شده است؟ در تحریم های دارویی علیه ایران هزاران نفر بیمار خاص کشته شدند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاشمی: آمریکا کشور یک درصدی هاست / جان ایرانی ها برای آمریکا مهم نیست

هاشمی: آمریکا کشور یک درصدی هاست / جان ایرانی ها برای آمریکا مهم نیست