مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 16:152022-11-05اقتصادي

چرا امروزه لوسترهای مدرن انتخاب اول مردم است؟


پس از آن که زندگی های آپارتمانی و خانه های کوچک افزایش یافت، بسیاری از تولیدکنندگان محصولات روشنایی به فکر ایجاد نوع جدیدی از لوستر افتادند که از آنها به عنوان لوستر مدرن نام برده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خرید لوستر مدرن را به نسبت مدل های کلاسیک و سنتی ترجیح می دهند اما علت تمایل مردم به سبک های مدرن و ساده سازی چیست؟ قیمت بسیار مناسب تر! در سراسر جهان و نه تنها در ایران، لوسترهای کلاسیک قیمت های بسیار بالایی دارند! طبیعتاً استفاده از مقدار زیادی فلز به همراه آبکاری و استفاده از کریستال و ظاهر زیبا باعث می شود تولید کنندگان لوسترهای کلاسیک قیمت بالایی را برای هر عدد از این نوع لوسترها مشخص کنند.

اما فرایند ساخت لوسترهای مدرن کاملاً متفاوت است، در اکثر مواقع شرکت های سازنده لوسترهای مدرن سعی می کنند تا با استفاده از مهندسی و تکنولوژی های خاص، بتوانند با مواد و متریال کمتری لوستر مورد نظر را بسازند تا کالای ساخته شده در نهایت وزن کلی کمتری داشته باشد، مثل استفاده از تکنولوژی لوله ای (پایپ) در ساخت لوسترهای مدرن، این تکنولوژی که معمولاً در ساخت لوسترهای مدرن بکار می رود باعث می شود همانند لوله ها، درون شاخه های لوستر مورد نظر خالی باشد تا این لوستر ضمن داشتن استحکام، سبک هم باشد! استفاده از مواد و متریال کمتر در ساخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا امروزه لوسترهای مدرن انتخاب اول مردم است؟

چرا امروزه لوسترهای مدرن انتخاب اول مردم است؟