مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 16:012022-11-05اجتماعي

آیین های سوگواری در عزای رحلت شهادت گونه اخت الرضا(ع) +عکس وفیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، شیعیان، مردم متدین ایران و به ویژه مردم قم از شب گذشته در سوگ حضرت فاطمه معصومه(س) عزادار شده اند و برخی از ارادتمندان حضرت از نقاط مختلف کشور برای عرض تسلیت در حرم مطهر ایشان حضور یافته و به زیارت مضجع شریف مشرف شده اند.

حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) از غروب روز گذشته برنامه های مختلفی را برای زائران دنبال کرده است که نخستین برنامه آیین سیاه پوشی حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) بوده است که در این آیین خادمان حرم مطهر صحن ها، رواق ها و امکان مختلف حرم را سیاه پوش کرده اند.

ضریح مطهر حرم بانوی کرامت نیز با پرده جدیدی که توسط بانیانی از کشور پاکستان تهیه شده است سیاهپوش شد.

این پرده نفیس مزین به فرازهایی از زیارتنامه حضرت معصومه (س) شامل سلام های چهارگانه به حضرت معصومه (س) است که با گلدوزی نوشته شده و در حاشیه آن نگین های عقیق و تزیینی نصب شده است.

*برگزاری آیین تعویض پرچم حرم حضرت معصومه(س) با حضور خیل زائران  آیین تعویض پرچم گنبد مطهر حرم بانوی کرامت غروب روز جمعه با شعرخوانی مجید تال و مداحی عباس حیدرزاده در صحن امام رضا(ع) برگزار شد.

  مجلس خبرگان رهبری طی سخنانی در آیین تعویض پرچم حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه بزرگان ما نیز در مدح این بانوی بزرگوار مطالب ویژه ای گفتند، گفت: امام خمینی(ره) می فرمود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین های سوگواری در عزای رحلت شهادت گونه اخت الرضا(ع) +عکس وفیلم

آیین های سوگواری در عزای رحلت شهادت گونه اخت الرضا(ع) +عکس وفیلم