مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 15:502022-11-05پزشكي

کمبود چشم پزشک در شرق استان سمنان / یک متخصص به شاهرود می آید


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ضمن اشاره به کمبود متخصص چشم در شهرهای تابعه دانشگاه، گفت: از ابتدای ماه آتی یک متخصص از سوی وزارتخانه به شاهرود منتقل می شود.

- حمید رضا بیگی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن اشاره به کمبودهای درمانی که مورد گلایه مردم شهرستان های شاهرود و میامی واقع شده است، ابراز کرد: کمبود برخی پزشکان از جمله چشم پزشک در شهرستان شاهرود وجود دارد اما این موضوع از سوی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود پیگیری شده تا بتوانیم کمبود را جبران کنیم.

وی با بیان اینکه در کل شهرستان های شاهرود و میامی سه چشم پزشک وجود دارد که یکی از این افراد نیروهای طرح محسوب شد و در بیمارستان و کلینیک دانشگاه علوم پزشکی حضور دارد، ابراز کرد: در کنار این پزشکان اپتومتریست هایی که کار تجویز عینک را برعهده دارند نیز در شهرستان شاهرود وجود دارد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه می پذیریم که وجود یک پزشک در بیمارستان ناشی از کمبود است اما پیگیری هایی از سوی وزارتخانه صورت گرفته است، گفت: یکی از چشم پزشکان شهرستان شاهرود در کمیسیون وزارت بهداشت حضور و از شهر شاهرود منتقل شد لذا با رفتن این پزشک، مشکلات ما در چشم پزشکی بیشتر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود چشم پزشک در شرق استان سمنان / یک متخصص به شاهرود می آید

کمبود چشم پزشک در شرق استان سمنان / یک متخصص به شاهرود می آید