مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 15:102022-11-05اجتماعي

راه اندازی ستاد کوهستان در حریم شمال غرب تهران


شهردار منطقه 22 با اشاره به حفاظت و صیانت از حریم شهر گفت: حجم قابل توجهی از حریم شهر تهران در شمال محدوده منطقه 22 قرار دارد که برای صیانت از این حریم باید ستاد کوهستان راه اندازی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمیدرضا حاجوی در نشست معاونت برنامه ریزی و سرمایه انسانی منطقه 22 با بیان اینکه یکی از وظایف مدیریت شهری حفاظت از حریم شهر است تا حقوق عامه مردم حفظ شود، گفت: به همین منظور با توجه به اینکه حجم وسیعی از حریم و رشته کوه های البرز در این منطقه قرار دارد نیازمند راه اندازی ستاد کوهستان هستیم.

شهردار منطقه 22 افزود: وسعت 187 کیلومتر مربع حریم منطقه و قرار گرفتن هشت روستا در حریم شمال غرب تهران می طلبد تا حفاظت و صیانت از حریم شهر به شکل تخصصی صورت گیرد که برای محقق شدن این اقدام معاونت برنامه ریزی و سرمایه انسانی موضوع تأسیس ستاد کوهستان را دنبال خواهد کرد.

حاجوی به موضوع بودجه بندی سال آینده نیز اشاره کرد و گفت: در نظر داریم پروژه جدیدی برای شهر تعریف نکنیم و تنها پروژه هایی که روی زمین مانده و یا اینکه پروژه ها با پیشرفت 70 درصد را در دستور کار قرار دهیم تا خدمات رسانی به شهروندان افزایش یابد.

شهردار منطقه 22 در پایان عنوان کرد: کسب آموزش یکی از مهم ترین نیازهای پرسنل است که جا دارد این معاونت در حوزه های گوناگون کلاس های آموز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی ستاد کوهستان در حریم شمال غرب تهران

راه اندازی ستاد کوهستان در حریم شمال غرب تهران