مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 15:002022-11-05سياسي

تلاش همگانی برای ارتقاء جایگاه صادرات خراسان شمالی


دستگاه های اجرایی متولی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی خراسان شمالی و سایر دستگاه های متولی با تلاش  مضاعف خود در راستای پیدا کردن جایگاه اصلی صادرات و ارتقای آن قدم بردارند.

- ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: دستگاه های اجرایی متولی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی خراسان شمالی و سایر دستگاه های متولی با تلاش  مضاعف خود در راستای پیدا کردن جایگاه اصلی صادرات و ارتقای آن قدم بردارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد رضا حسین نژاد صبح امروز 14 آبان ماه در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان با تاکید بر اینکه به هر میزان که به صادرات بها دهیم به تولید داخل بها داده ایم، اظهار کرد: ضرورت برقراری توازن صادرات در کشور الزامی است و در این مسیر، مزیت ها باید شناسایی شده تا صادرات آن افزایش بیشتری داشته باشد.

وی فروش مجازی کالاها را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: امروزه در دنیا با پیشرفت ارتباطات، فروش کالا به صورت مجازی در حوزه بین المللی وجود دارد و این موضوع مورد توجه اتاق بازرگانی استان هم قرار گیرد.

حسین نژاد خاطرنشان کرد: هر چند صادرات استان نسبت به سال قبل 427 درصد رشد داشته اما قانع کننده نیست و باید تراز خود را با سایر استان ها مقایسه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش همگانی برای ارتقاء جایگاه صادرات خراسان شمالی

تلاش همگانی برای ارتقاء جایگاه صادرات خراسان شمالی