مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 14:052022-11-05اقتصادي

فروش گوشت دام ماده و بز به جای گوشت گوسفند نر


عمده گوشتی که در حال حاضر در بازار عرضه می شود گوشت دام نر پرواری نیست و گوشت دام ماده و بز است و اتفاقی که این وسط می افتد این است که دام ماده را با قیمت دام نر در بازار عرضه می کنند.

- مدیرعامل اتحایه دام سبک کشور گفت: عمده گوشتی که در حال حاضر در بازار عرضه می شود گوشت دام نر پرواری نیست و گوشت دام ماده و بز است و اتفاقی که این وسط می افتد این است که دام ماده را با قیمت دام نر در بازار عرضه می کنند.

افشین صدر دادرس در گفت وگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که گفته می شود علت افزایش قیمت گوشت قرمز در هفته های اخیر افزایش قیمت دام زنده است و آیا چنین موضوعی صحت دارد یا خیر؟ گفت: این موضوع درست نیست و قیمت دام زنده آنقدر افزایشی نشده است که به این شکل در قیمت گوشت تاثیر بگذارد.

وی با بیان اینکه قیمت هر کیلو دام زنده نر پرواری بین 68 تا 72 هزار تومان است، اظهار کرد: عمده گوشتی که در حال حاضر در بازار عرضه می شود گوشت دام نر پرواری نیست و گوشت دام ماده و بز است.

قیمت هر کیلو گوشت گوسفند ماده نیز بین 35 تا 45 هزار تومان است و اتفاقی که این وسط می افتد این است که دام ماده را با قیمت دام نر در بازار عرضه می کنند.

مدیرعامل اتحایه دام سبک کشور تصریح کرد : شاهد این ادعا نیز انباشتگی دام نر در دامداری ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش گوشت دام ماده و بز به جای گوشت گوسفند نر

فروش گوشت دام ماده و بز به جای گوشت گوسفند نر