مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 14:002022-11-05فرهنگي

تکذیب سرمایه گذاری انجمن سینمای انقلاب در «سووشون»


روابط عمومی پروژه در دست تولید «سووشون» به کارگردانی نرگس آبیار در واکنش به اظهارات مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس، سرمایه گذاری این انجمن در این پروژه را تکذیب کرد.

- روابط عمومی پروژه در دست تولید سووشون به کارگردانی نرگس آبیار در واکنش به اظهارات مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس، سرمایه گذاری این انجمن در این پروژه را تکذیب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پیرو خبر منتشرشده در برخی رسانه ها درباره همکاری انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس در قالب سرمایه گذاری و تولید سریال سووشون به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه کنندگی محمد حسین قاسمی، روابط عمومی این سریال پس از اختصاص زمان کافی جهت اصلاح خبر مذکور و عدم واکنش مناسب علی رغم تذکرات داده شده، توضیحاتی را ضروری دانسته که به شرح ذیل است؛ انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس در تولید و سرمایه گذاری پروژه سووشون هیچ نقشی نداشته و خبرهای منتشرشده در این مورد کاملاً کذب است.

انتظار می رود انجمن مذکور در اطلاع رسانی و انتشار اخبار دقت لازم را داشته باشد تا در صورت بروز چنین اشتباهاتی، برداشتی مبنی بر رزومه سازی کاذب و سوء مدیریت به مخاطبین و دغدغه مندان فرهنگ و هنر القا نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب سرمایه گذاری انجمن سینمای انقلاب در «سووشون»

تکذیب سرمایه گذاری انجمن سینمای انقلاب در «سووشون»