مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 13:352022-11-05سياسي

صادرات خراسان شمالی 427 درصد رشد داشت


استاندار خراسان شمالی از رشد 427 درصدی صادرات استان خبر داد و گفت: حمل و نقل ریلی، گمرک هوایی و نقل و انتقالات ارز مهم ترین مشکلات صادرات در خراسان شمالی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا حسین نژاد صبح شنبه در مراسم تقدیر از صادرکنندگان نمونه خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: دستگاه های اجرایی متولی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی خراسان شمالی و سایر دستگاه های با تلاش مضاعف خود در راستای پیدا کردن جایگاه اصلی صادرات و ارتقای آن قدم بردارند.

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه به هر میزان که به صادرات بها دهیم به تولید داخل بها داده ایم، گفت: ضرورت برقراری توازن صادرات در کشور الزامی است و در این مسیر مزیت ها باید شناسایی شده تا صادرات آن افزایش بیشتری داشته باشد.

وی فروش مجازی کالاها را نیز مورد تاکید قرار داد و افزود: امروزه در دنیا با پیشرفت ارتباطات، فروش کالا به صورت مجازی در حوزه بین المللی وجود دارد و این موضوع مورد توجه اتاق بازرگانی استان هم قرار گیرد.

حسین نژاد خاطر نشان کرد: هر چند صادرات استان نسبت به سال قبل 427 درصد رشد داشته اما قانع کننده نیست و باید تراز خود را با سایر استان ها ارتقا دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات خراسان شمالی 427 درصد رشد داشت

صادرات خراسان شمالی 427 درصد رشد داشت