مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 12:302022-11-05فرهنگي

قصه دختران در «خونه مامان شکوه»


مستند «خونه مامان شکوه» به کارگردانی مهدی بخشی مقدم و تهیه کنندگی مهدی شامحمدی روایتی از یک کمپ ترک اعتیاد و قصه دختران آن است.

- مستند خونه مامان شکوه به کارگردانی مهدی بخشی مقدم و تهیه کنندگی مهدی شامحمدی روایتی از یک کمپ ترک اعتیاد و قصه دختران آن است.

مهدی بخشی مقدم کارگردان مستند خونه مامان شکوه درباره این مستند به ایسنا گفت: این فیلم درباره یک کمپ ترک اعتیاد در تهران و در یک خانه ای است که نام صاحب آن یعنی مامان شکوه روی آن گذاشته شده و محلی برای ترک اعتیاد دختران جوان و نوجوان است.

او افزود: این مستند تقریبا پنج کاراکتر مشخص دارد که در کنار آن ها 10 تا 15 کاراکتر فرعی نیز حضور دارند.

در این مستند نیز به قصه زندگی این دختران چه پیش از حضور در این خانه و چه امیدی که به زندگی برای پس از خروج از این خانه دارند، پرداخته می شود.

بخشی مقدم درباره علت ساخت این مستند 76 دقیقه ای با موضوع ترک اعتیاد، عنوان کرد: در ابتدا از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر سفارشی برای ساخت یک اثر مستند در این حوزه با مهدی شامحمدی مطرح شد و طی صحبت ها و جستجوهایی که در این زمینه آغاز کردیم با خانه مامان شکوه آشنا شدیم.

زمانی که پس از پیگیری های بسیار با قصه ها و ماجراهای خانه مامان شکوه مواجه شدیم، تصمیم به ساخت مستندی درباره این خانه ترک اعتیاد گرفتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصه دختران در «خونه مامان شکوه»

قصه دختران در «خونه مامان شکوه»