مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 12:202022-11-05اجتماعي

آسفالت ریزی جاده منطقه نمونه گردشگری فندقلو آغاز شد


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از آغاز آسفالت ریزی مسیر دسترسی منطقه نمونه گردشگری جنگل فندقلو خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، فردین عینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آسفالت ریزی مسیر دسترسی منطقه نمونه گردشگری فندقلو در شهرستان نمین به منظور تسهیل حضور گردشگران در این منطقه آغاز شد.

وی افزود: این پروژه به عرض 5/5 متر و به طول یک کیلومتر در حال آسفالت ریزی بوده که پیش از این عملیات خاک برداری و زیرسازی آن نیز انجام شده است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل بیان کرد: تکمیل مسیر دسترسی به منطقه نمونه گردشگری فندقلو یکی از نیازهای اساسی در راستای توسعه گردشگری منطقه بود و با بهره برداری از مسیر مذکور در روزهای آینده، این منطقه برای فصل های بعدی گردشگری آماده می شود.

عینی تصریح کرد: با توجه به جایگاه ممتاز منطقه نمونه گردشگری فندقلو به عنوان یکی از مهم ترین مراکز گردشگری استان اردبیل به دلیل نزدیکی به مرکز استان و جاذبه های منحصر به فرد آن، توسعه زیرساخت های گردشگری در این منطقه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

پایان پیام/3727/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسفالت ریزی جاده منطقه نمونه گردشگری فندقلو آغاز شد

آسفالت ریزی جاده منطقه نمونه گردشگری فندقلو آغاز شد