مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 11:452022-11-05اقتصادي

پیشرفت مطلوب اجرای طرح جهش ملی مسکن در استان مرکزی


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی گفت: در راستای اجرایی کردن طرح جهش ملی مسکن، تامین زمین، پالایش متقاضیان، ثبت نام متقاضیان، آماده سازی زمین و آغاز پروژه ها در بیشتر شهرهای استان آغاز شده و در این حوزه پیشرفت خوبی صورت گرفته است.

- مهدی زندیه وکیلی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: استان مرکزی در حوزه طرح جهش مسکن جزو استان های برتر است و سرعت قابل توجهی در مقایسه با سایر استان ها داشته است.

وی تصریح کرد: پروژه 8100 واحدی اراک از لحاظ پیشرفت کمی عقب است اما اکنون اجرای این طرح سرعت گرفته تا به پیشرفت مناسب برسد.

زندیه وکیلی ادامه داد: در گذشته در زمان اجرای پروژه مسکن مهر در استان مرکزی، مسکن مهر ویلایی در شهر مهاجران ساخته شد که این طرح به عنوان الگو برای کشور اعلام شد.

وی اضافه کرد: این ظرفیت در شهر جدید امیرکبیر نیز وجود دارد و مقرر شد زمین برای ساخت به مردم داده شود لذا به هر تعدادی که مردم تقاضا داشته باشند زمین در اختیار آنها قرار می گیرد تا با دریافت تسهیلات، واحدهای ویلایی یک طبقه بسازند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی اضافه کرد: ضمنا در شهر امیرکبیر مسائل و موانع جزیی که با توجه به جمعیت پذیری اتفاق می افتد، نیز رفع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت مطلوب اجرای طرح جهش ملی مسکن در استان مرکزی

پیشرفت مطلوب اجرای طرح جهش ملی مسکن در استان مرکزی