مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 11:352022-11-05سياسي

فرماندار مهدی شهر معرفی شد


طی برگزاری مراسمی با حضور استاندار سمنان، مجتبی اقوامی پناه به عنوان فرماندار مهدی شهر معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مهدی شهر، آیین تکریم مهدی شیردل، سرپرست سابق فرمانداری مهدی شهر و معارفه مجتبی اقوامی پناه به عنوان فرماندار این شهرستان پیش از ظهر امروز با حضور سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در فرمانداری شهرستان مهدی شهر برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد بارانی، امام جمعه مهدی شهر در این مراسم اظهار کرد: شهرستان مهدی شهر، مردمی بسیار خوب، دلسوز، پرتلاش و انقلابی دارد.

وی ضمن قدردانی از زحمات سرپرست سابق فرمانداری مهدی شهر و تبریک به اقوامی پناه به عنوان فرماندار این شهرستان، تصریح کرد: باید همگی تلاش کنیم تا در یک حرکت جهادی مشکلات شهرستان مهدی شهر را برطرف کنیم.

امام جمعه مهدی شهر ادامه داد: امروز همه ما و به ویژه فعالان فضای مجازی وظیفه داریم تا با حمایت از فرماندار جدید مهدی شهر، در جهت رشد و اعتلای این شهرستان تلاش کنیم.

در این مراسم علاوه بر استاندار سمنان، عباس گلرو، نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، صادقی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان، خانواده معظم شهدا، اعضای شورای اداری شهرستان مهدی شهر و جمعی از مدیران کل ستادی استانداری سمنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار مهدی شهر معرفی شد

فرماندار مهدی شهر معرفی شد