مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 11:102022-11-05سياسي

بی اخلاق و یا بی آرمان بودن نسل جدید، تحلیل های کلیشه ای است


«بی اخلاق و یا بی آرمان بودن نسل جدید تحلیل کلیشه ای است و برخلاف چیزی که تصور می شد، این نسل نه تنها نسل آگاه تر، بلکه منسجم تری هستند و جرئت و جسارت دارند که پای آرمان هایشان بایستند.

- ایسنا/اصفهان بی اخلاق و یا بی آرمان بودن نسل جدید تحلیل کلیشه ای است و برخلاف چیزی که تصور می شد، این نسل نه تنها نسل آگاه تر، بلکه منسجم تری هستند و جرئت و جسارت دارند که پای آرمان هایشان بایستند.

البته به این معنا نیست که هرچه نسل جدید می گوید درست یا غلط است، اما باید صدای نسل جدید شنیده شود.

جبار رحمانی، پژوهشگر، نویسنده و عضو پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی در گفت وگو با ایسنا، در مورد اعتراضات این روزهای نسل جدید که از آن ها به عنوان دهه هشتادی ها یاد می شود، اظهار کرد: روند عادی و طبیعی جامعه به گونه ای است که جامعه به تدریج دچار تغییر می شود، یعنی آنچه ما امروز هستیم با آنچه در آینده خواهیم بود، یکسان نیست و به تبع نه تنها خودمان تغییر می کنیم، بلکه نسل های جدید نیز تغییر خواهند کردند.

وی با بیان اینکه تغییر روال منطقی و درونی جامعه است، گفت: در هر زمان نسل جدید نسبت به نسل قبلی متفاوت خواهد بود و طبیعی است که هر نسلی در شرایط و ارزش ها و المان های جدید، شیوه های جدید را خلق کند، بر این اساس تغییر نسلی امر بدیهی و بخشی از پویایی و حیات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی اخلاق و یا بی آرمان بودن نسل جدید، تحلیل های کلیشه ای است

بی اخلاق و یا بی آرمان بودن نسل جدید، تحلیل های کلیشه ای است