مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 10:552022-11-05اقتصادي

لزوم تکمیل 2500 پروژه بهداشتی نیمه تمام در کشور تا پایان سال


معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: مقرر شده تا پایان سال جاری، 2500 پروژه بهداشتی نیمه تمام در سراسر کشور به فاز نهایی و اجرا برسد که از این تعداد تا کنون 1000 پروژه قابل بهره برداری است.

- ایسنا/قزوین معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: مقرر شده تا پایان سال جاری، 2500 پروژه بهداشتی نیمه تمام در سراسر کشور به فاز نهایی و اجرا برسد که از این تعداد تا کنون 1000 پروژه قابل بهره برداری است.

بهروز رحیمی شنبه 14 آبان 1401 در حاشیه بازدید از بیمارستان شهید رجایی قزوین، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قزوین یکی از استان های با ظرفیت در تمامی حوزه ها به خصوص حوزه اقتصادی است و نقش مهمی در کریدور شرق به غرب و شمال به جنوب کشور دارد.

وی افزود: باوجود آنکه قزوین، در حوزه پزشکی مستعد است؛ اما این استان در زیرساخت های درمانی، وضعیت مطلوبی ندارد و نیازمند تقویت جدی است و در چند سال اخیر برنامه ریزی بر این بوده که بتوانیم برخی پروژه ها را در این استان اجرایی کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت ادامه داد: یکی از پروژه های بزرگ استان که در وزارتخانه نیز برای آن برنامه ریزی صورت گرفته، بیمارستان 700 تختخوابی قزوین است.

وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما بر این است چه در قالب مصوبات رییس جمهوری و چه اعتباراتی که از منابع دولتی دریافت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تکمیل 2500 پروژه بهداشتی نیمه تمام در کشور تا پایان سال

لزوم تکمیل 2500 پروژه بهداشتی نیمه تمام در کشور تا پایان سال