مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 08:302022-11-05اقتصادي

کمبود آنتی بیوتیک کودکان به دلیل تولید کم تولیدکننده داخلی است+ فیلم


سید محمد پاکمهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو گفت: برخی تولید کنندگان داخلی آنتی بیوتیک کودکان میزان تولید را پایین آورده بودند وی افزود: - کمبود آنتی بیوتیک کودکان به دلیل تولید کم تولیدکننده داخلی است+ فیلم عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: برخی تولید کنندگان داخلی آنتی بیوتیک کودکان میزان تولید را پایین آورده بودند به همین دلیل کمبود آنتی بیوتیک رخ داد.

سید محمد پاکمهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو گفت: برخی تولید کنندگان داخلی آنتی بیوتیک کودکان میزان تولید را پایین آورده بودند وی افزود: با شروع طرح دارویار انتظار افزایش قیمت را داشتیم و تنها 5 درصد دارو در کشور وارداتی است، یارانه دارو قطع نشده بلکه از دست دلال به دست بیمار می رسد.

پاکمهر ادامه داد: اظهارات آقای وزیر به هر حال هم در کمیسیون و هم اینکه در فضاهای مجازی هم منتشر شد یکی دو تا از صنایع و کارخانجات ما میزان تولیدشان را کاهش داده بودند و ما برخی از داروهایی که روتین هیچ موقع با کمبود مواجه نشده بودیم و در داخل تولید می شد نیاز به واردات از خارج نبود.

وی گفت: به نظر من عمده مشکلی که در حوزه کمبود دارو و تورم اتفاق افتاد من ضعف مدیریت می دانم باید این ضعف مدیریت برطرف شود پیش بینی ها به درستی انجام شود ما باید مدیریت پیش از بحران داشته باشیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود آنتی بیوتیک کودکان به دلیل تولید کم تولیدکننده داخلی است+ فیلم

کمبود آنتی بیوتیک کودکان به دلیل تولید کم تولیدکننده داخلی است+ فیلم