مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 23:002022-11-04اقتصادي

پای سازمان ملل به توییتر کشیده شد


در پیام ایمیلی که روز پنجشنبه برای کارکنان فرستاده شد، آمده است که مدیریت برای قراردادن توییتر در مسیر درست، روند دشوار کاهش نیروی کار در سطح جهان را آغاز خواهد کرد و تازه ترین و آخرین تصمیم ها در باره کاهش کارکنان از همین طریق به اطلاع آنان خواهد رسید.

- شبکه اجتماعی توییتر قصد دارد از امروز در پی یک هفته بی ثباتی و سردرگمی در باره آینده این شرکت و کارکنانش در دوره مدیریت الون ماسک مالک تازه، ضمن تعطیلی اداراتش و بسته شدن دسترسی به سامانه های اداری، آنان را با ایمیل از برکناری خود آگاه کند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، بر اساس اعلام دو منبع آگاه و یک پیام داخلی که به دست رویترز رسیده ، ماسک از مدیران این شرکت درخواست کرده است تا سالانه یک میلیارد دلار در هزینه های زیرساختی، صرفه جویی کنند.

  ماسک تاکنون در جریان پاکسازی در سطوح بالای توییتر، مدیرعامل و مدیران ارشد مالی و حقوقی ان را برکنار کرده و برخی مدیران دیگر در بخش های آگهی، بازاریابی و منابع انسانی نیز خودشان کناره گیری کرده اند.

  در پیام ایمیلی که روز پنجشنبه برای کارکنان فرستاده شد، آمده است که مدیریت برای قراردادن توییتر در مسیر درست، روند دشوار کاهش نیروی کار در سطح جهان را آغاز خواهد کرد و تازه ترین و آخرین تصمیم ها در باره کاهش کارکنان از همین طریق به اطلاع آنان خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای سازمان ملل به توییتر کشیده شد

پای سازمان ملل به توییتر کشیده شد