مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 21:002022-11-04سياسي

دشمن هنوز از سرود سلام فرمانده زخم خورده است


مدیرکل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: اولا دانش آموزان و اولیای ما از دسیسه های دشمن آگاه هستند و هیچ گاه گول این بازی همیشگی دشمن را نخواهند خورد و دوم اینکه دشمن هنوز از ماجرای سرود سلام فرمانده زخم خورد است.

- حامد صبوری شامگاه جمعه 13 آبان ماه در سخنرانی در جمع مردم شهرستان قرچک که به مناسبت یوم الله 13 آبان در مصلی این شهرستان برگزار شد، بیان کرد: امروز استکبار جهانی نسبت به پیشرفت ها، قدرت نظامی و دفاعی، روحیه سلحشوری و شهادت طلبی، آگاهی ملت غیور ایران واقف است، به همین دلیل از هر ابزاری برای تحریف، نشر اکاذیب، حملات سایبری و فرهنگی استفاده می کند.

وی افزود: امروز فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت در کشورهای مسلمان منطقه وجود دارد و دشمن از این روحیه و دیدگاه هراس دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش در امور مجلس گفت: عده ای از دانش آموزان تحت تاثیر برخی هیجان ها قرار گرفتند و یکسری حرکت هایی را انجام دادند و رسانه های غربی نیز آن را پوشش داده و از دانش آموزان دیگر نیز می خواهند آنان را همراهی کنند، این یعنی سوق دادن دانش آموزان به جنگ و دوری از فضای علمی در کشور که باعث عقب گرد کشور خواهد شد.

وی در ادامه بیان کرد: در زمانی که اجتماعات عظیم برای همخوانی سرود سلام فرمانده انجام می شد، رسانه های دشمن این حرکت فرهنگی را دعوت کودکان و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن هنوز از سرود سلام فرمانده زخم خورده است

دشمن هنوز از سرود سلام فرمانده زخم خورده است