مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 15:452022-11-04سياسي

شرورها هزینه شرارت خود در کشور را باید پرداخت کنند


شرورها در حوادث اخیر فتنه انگیزی کرده و با استفاده از ابزارهای رسانه ای تلاش کردند تا مردم را فریب دهند و نیاز است تا هزینه این شرارت ها به خود آنها بازگردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه این هفته قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار شد اظهار کرد: اعتماد، حضور و حمایت مردم ستون خیمه انقلاب بوده و پس از این نیز این انقلاب با همین اعتماد با سرعت بیشتر به اهداف و مقاصد عالیه خود نزدیک می شود.

وی با بیان اینکه انقلاب با تقوای الهی این مردم وارد دهه پنجم عمر خود شد، افزود: اقتدار این ملت و انقلاب اسلامی هر روز بیشتر از گذشته اجانب و دشمنان را مأیوس می کند.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه امام تسخیر لانه جاسوسی امریکا را انقلابی بزرگ تر از انقلاب اول خواندند، بیان کرد: دوراندیشی امام (ره) و دیدن فتنه های امروز دشمن باعث شد امام فتح لانه جاسوسی را انقلاب دوم ملت ایران بنامند.

وی با تاکید بر اینکه چالش امروز ما با امریکا بر سر نفوذ نامشروع او در منطقه است، اضافه کرد: با همت ملت ایران و جوانان این کشور به این نفوذ پایان خواهیم داد.

آیت الله عابدینی بیان کرد: یک روزی تحقیر امریکا با بالارفتن از دیوار سفارت و بیرون کردن او بود و امروز اراده کرده ایم بساط این رژیم استکباری را از منطقه جمع کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرورها هزینه شرارت خود در کشور را باید پرداخت کنند

شرورها هزینه شرارت خود در کشور را باید پرداخت کنند