مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 15:352022-11-04سياسي

قدرت آمریکا رو به افول و زوال است


امام جمعه کنگان با اشاره به اینکه آمریکا رو به افول و زوال است گفت: 13 آبان نماد استکبار ستیزی ملت ایران و انزجار از استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران کنگان با گرامیداشت یوم الله 13 آبان افزود: ملت ایران بویژه دانش آموزان آمدند تا با فریاد مرگ بر آمریکا ضمن اعلام انزجار از استکبار جهانی و قاتلان شهدای دانش آموز حرم شاهچراغ (ع)، بگویند مبارزه با دشمن تعطیل شدنی نیست.

وی بیان داشت: آمریکا در حالی شعار حمایت از حقوق بشر را سر می دهد که خود در جای جای این دنیا دست به جنایات هولناک می زند و زنان و کودکان و دانش آموزان را به خاک و خون می کشاند.

خطیب جمعه با گرامیداشت شهدای تسخیر لانه جاسوسی گفت: ملت بزرگ ایران قریب 6 دهه است با آمریکا و ایادی او مبارزه می کند و بیش از چهار دهه است نظام جمهوری اسلامی با استکبار جهانی که نماد آن آمریکاست در حال مبارزه است و توانسته هیمنه او را در جهان بشکند.

محمودی افزود: آمریکایی که روزگاری قدرت بلامنازع در جهان بود امروز به برکت انقلاب اسلامی و موج بیداری که در دنیا حاصل شده است منفورترین قدرت دنیاست و امروز شعار مرگ بر آمریکا در دنیا طنین انداز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت آمریکا رو به افول و زوال است

قدرت آمریکا رو به افول و زوال است