مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 13:402022-11-04سياسي

مردم تبریز سهم بزرگی در انقلاب اسلامی دارند


جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: اخیرا برخی احمق های معاند اعلام کردند مردم آذربایجان از ایران جدا می شوند اما بزرگترین سهم در انقلاب اسلامی را مردم تبریز دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی امروز جمعه در سخنرانی راهپیمایی 13 آبان، در جمع تبریزی ها اظهار کرد: قرآن تکلیف همه پیامبران را در دو آیه مشخص کرده است، همه ی پیغمبران و اولیا برای دو تکلیف آمده اند؛ اولین تکلیف دعوت به بندگی است که یکی از شاخص های اصلی تکلیف است و باید بپذیریم که همه ی ما امر و نهی الهی را در زندگی خود اجرا و فرمان اولیا و پیغمبر در زندگی اجرا کنیم.

وی ادامه داد: دومین تکلیف پیامبران اجتناب از طاغوت است، قرآن تبعیت از طاغوت را ممنوع و مبارزه با آن را واجب کرده است چراکه اساس خلقت، بندگی است.

وی افزود: کفار زیر چتر طاغوت هستند و کسانی که ایمان آورده اند، خدا سرپرست آنها است و وجه تمایز فرهنگ اسلامی با فرهنگ طاغوت یا فرهنگ غرب در این است که فرهنگ غرب انسان را به ظلمت دعوت کرده و تحت سلطه و سیطره استکبار جهانی می کشاند اما فرهنگ اسلامی به روشنایی می رساند.

حجت الاسلام والمسلمین شیرازی خاطرنشان کرد: آمریکا سردمدار استکبار جهانی است که بزرگترین جنایت ها در تاریخ به دست طاغوت ها و مستکبرین شکل گرفته است اما اکنون به و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم تبریز سهم بزرگی در انقلاب اسلامی دارند

مردم تبریز سهم بزرگی در انقلاب اسلامی دارند