مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 12:452022-11-04فرهنگي

«روایت فتح» با 5 فیلم در مسیر فجر/ «سووشون» را در دست تولید داریم


مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس از تلاش برای رساندن 5 فیلم به جشنواره فیلم فجر خبر داد و گفت سریال «سووشون» به کارگردانی نرگس آبیار را با تم ضدانگلیسی در دست تولید دارند.

- مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس از تلاش برای رساندن 5 فیلم به جشنواره فیلم فجر خبر داد و گفت سریال سووشون به کارگردانی نرگس آبیار را با تم ضدانگلیسی در دست تولید دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین در جلسه هم اندیشی با حضور سید محمدیاشار نادری رییس بنیاد فرهنگی روایت فتح، سید محمد حسینی مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس و جلال غفاری دبیر جشنواره فیلم مقاومت و برخی از معاونین سازمان بسیج و مدیران بنیاد فرهنگی روایت فتح این جشنواره را مبنای سینمای گام دوم انقلاب اسلامی دانست.

در این دیدار سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج ضمن ابراز تسلیت بابت حادثه تروریستی حرم حضرت شاه چراغ با اشاره به ظرفیت های موجود در جشنواره فیلم مقاومت ظهار کرد: جشنواره بین المللی فیلم مقاومت همان گونه که از اسمش پیداست می بایست در تراز جهانی شکل بگیرد، با زبان هنرِسینما می شود با تمام ملت ها گفتگو کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«روایت فتح» با 5 فیلم در مسیر فجر/ «سووشون» را در دست تولید داریم

«روایت فتح» با 5 فیلم در مسیر فجر/ «سووشون» را در دست تولید داریم