مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 09:452022-11-04پزشكي

ثبت نام جشنواره بیست و هفتم قرآن و عترت وزارت بهداشت آغاز شد


با رونمایی از پوستر و سامانه بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاههای علوم پزشکی، در حاشیه نشست کارشناسان ادارات قرآن و عترت، ثبت نام برای حضور در این رویداد بزرگ دانشجویی آغاز شد.

- با رونمایی از پوستر و سامانه بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاههای علوم پزشکی، در حاشیه نشست کارشناسان ادارات قرآن و عترت، ثبت نام برای حضور در این رویداد بزرگ دانشجویی آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این نشست قرآنی، همچنین آیین نامه اجرایی بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت برای کارشناسان قرآن و عترت دانشگاهها و مراکز و سازمانهای تابعه تبیین شد و با ثبت نام یکی از قاریان و نخبگان قرآنی حاضر در نشست (دکتر صولتی، رییس اداره قرآنی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه) در سامانه جشنواره، رسما ثبت نام این جشنواره قرآنی آغاز شد.

دکتر جواد باقری رییس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت با اشاره به اینکه جشنواره قرآن و عترت شامل 6 بخش آوایی، ادبی، پژوهشی، فناوری، معارفی و هنری و 53 رشته می باشد، افزود: جشنواره قرآن و عترت یکی از بسترهای تبلیغی، ترویجی و تعمیق معارف قرآنی و کشف استعدادهای قرآنی در دانشگاه ها می باشد.

وی در ادامه بیان کرد، بیست و هفتمین دوره از جشنواره قرآن و عترت دانشگاه های علوم پزشکی کشور مانند سنوات گذشته در دو مرحله دانشگاهی و سراسری بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام جشنواره بیست و هفتم قرآن و عترت وزارت بهداشت آغاز شد

ثبت نام جشنواره بیست و هفتم قرآن و عترت وزارت بهداشت آغاز شد