مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 09:002022-11-04سياسي

سخنگوی قوه قضاییه: با قاطعیت با اخلال گران امنیت مردم برخورد می شود


مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه با حضور در منزل طلبه شهید آرمان علی وردی از شهدای اغتشاشات اخیر در تهران، اظهار داشت: قوه قضاییه با قاطعیت با قاتلان شهید علی وردی برخورد خواهد کرد.

- مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه با حضور در منزل طلبه شهید آرمان علی وردی از شهدای اغتشاشات اخیر در تهران، اظهار داشت: قوه قضاییه با قاطعیت با قاتلان شهید علی وردی برخورد خواهد کرد.

سخنگوی قوه قضاییه در دیدار با خانواده شهید مدافع امنیت، طلبه جوان آرمان علی وردی اعلام کرد: به برکت خون شهدا چهره واقعی آشوبگران برای مردم آشکار شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه با حضور در منزل طلبه شهید آرمان علی وردی از شهدای اغتشاشات اخیر در تهران، اظهار داشت: قوه قضاییه با قاطعیت با قاتلان شهید علی وردی برخورد خواهد کرد.

  ستایشی با تسلیت مجدد به خانواده این شهید دلاور گفت: با اهتمامی که صورت گرفته است دستگاه قضایی با قاطعیت و اقتدار با عاملین، مسببین و مباشرین شهادت این شهید عزیز و سایر شهدای اغتشاشات اخیر برخورد کرده و احکام شرعی و قانونی در مورد مرتکبین صادر خواهد شد.

  وی در ادامه با بیان اینکه مردم با شناخت ماهیت واقعی آشوبگران صف خود را از آنها جدا کردند، تصریح کرد: ماهیت واقعی و هدف اصلی آشوبگران چیزی جز آتش سوزی، قتل، تخریب اموال ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی قوه قضاییه: با قاطعیت با اخلال گران امنیت مردم برخورد می شود

سخنگوی قوه قضاییه: با قاطعیت با اخلال گران امنیت مردم برخورد می شود