مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 00:202022-11-03سياسي

اگر به اراده خود متکی نباشیم دستاوردی نخواهیم داشت


اگر در جنگ اراده ها به اراده خود متکی نباشیم و بخواهیم پیشرفت کشورمان را به اراده سایر کشورها متصل کنیم، دستاوردی نخواهیم داشت.

- علی بهادری جهرمی شامگاه روز گذشته (12 آبان ماه) در جلسه پرسش و پاسخ در هیئت ثارالله زنجان با بیان اینکه شهر زنجان شهر غیرت و فرهنگ عاشورایی و محرم است، عنوان کرد: طی این حوادث و مشکلات اخیر، مردم زنجان خوش درخشیدند.

وی با بیان اینکه بنا به فرمایش خداوند در قرآن کریم، خداوند در هیچ قومی تغییر ایجاد نمی کند مگر وقتی که خودشان از درون خودشان تغییر و تحول ایجاد کنند، عنوان کرد: انقلاب اسلامی با اتکای به مفاهیم چنین آیاتی رقم خورد.

این مسئول با بیان اینکه ما باید خودمان تغییر را برنامه ریزی کنیم و پیشگام حرکت باشیم و برای حل مشکلات و رسیدن به دستاوردها پیشگام شویم، تصریح کرد: در این مسیر اگر حرکت کنیم قطعاً در جنگ اراده ها، اراده مردم مسلمان، باغیرت و بااستعداد ایران همیشه پیروزی خواهد بود.

بهادری جهرمی با توضیح اینکه اگر در جنگ اراده ها به اراده خود متکی نباشیم و بخواهیم پیشرفت کشورمان را به اراده سایر کشورها متصل کنیم، دستاوردی نخواهیم داشت و تغییر و تحولی در وضعیت مان اتفاق نخواهد افتاد، اذعان کرد: چند سالی متاسفانه انقلاب اسلامی از این مسیر درستی که شناخته بود و به پیشرفت رسیده بود، فاصله گرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر به اراده خود متکی نباشیم دستاوردی نخواهیم داشت

اگر به اراده خود متکی نباشیم دستاوردی نخواهیم داشت