مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 17:202022-11-03اقتصادي

101 درصد درآمدهای مالیاتی اردبیل محقق شده است


مدیرکل امور مالیاتی استان اردبیل گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 101 درصد درآمدهای مالیاتی استان اردبیل تحقق یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم قلیزاده عصر پنجشنبه در جلسه ستاد درآمد استان اردبیل اظهار کرد: سیاست سازمان امور مالیاتی جداسازی حساب های اشخاص به صورت جاری و تجاری است تا امکان دریافت مالیات به شکل عادلانه فراهم آید.

وی تصریح کرد: اکثر واحدهای تولیدی، صنفی و صنعتی در استان اردبیل و مؤدیان با خوداظهاری مالیاتی سعی می کنند تا به موقع و به میزان تعیین شده مالیات خود را پرداخت کنند که قطعاً این همکاری می تواند به نفع توسعه کشور و استان اردبیل باشد.

مدیرکل امور مالیاتی استان اردبیل گفت: تلاش ما بر این است تا با اعتماد بیشتر به مؤدیان مالیاتی به ویژه اصناف در کنار برنامه های ترغیبی و تشویقی، آنها را به پرداخت مالیات به شکل خوداظهاری سوق دهیم.

قلیزاده افزود: با اجرای قانون پایانه های فروشگاهی که مقدمات آن آغاز شده و به شکل رسمی از سال آینده شاهد اجرای آن خواهیم بود، اطلاعات مالیاتی به شکل شفاف ارائه شده و حتی اشخاص حقیقی و حقوقی نیز به صورت مطلوب و مناسب به پرداخت مالیات راغب خواهند شد.

وی مشارکت پنج وزارتخانه را در اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و شفاف سازی پرداخت مالیات در مسیر اجرای عدالت نسبی یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

101 درصد درآمدهای مالیاتی اردبیل محقق شده است

101 درصد درآمدهای مالیاتی اردبیل محقق شده است