مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 14:502022-11-03سياسي

جهاد تبیین نیاز ضروری جامعه است


جهاد تبیین امروز نیاز ضروری جامعه بوده و تنظیم کننده اصول و مبانی فکری آینده جامعه است.

- ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: جهاد تبیین امروز نیاز ضروری جامعه بوده و تنظیم کننده اصول و مبانی فکری آینده جامعه است.

آیت الله رسول فلاحتی در همایش تجلیل از 1400 حافظ و فعال قرآنی بسیج که در مصلی رشت برگزار شد، ضمن تبریک میلاد امام حسن عسکری(ع) اظهار کرد: توجه به مفاهیم قرآنی به منزله تمسک به خداست، در کنار سفره قرآن نشستن یک کار مهم و جدی است، وقتی آگاهانه به سراغ قرآن می روید تا پایان عمر از ویژگی آگاهی برخوردار خواهید بود.

وی با اشاره به آیه 101 سوره مبارکه آل عمران، افزود: هر انحرافی که در انسان به وجود می آید معلول دو چیز فقدان راه یا فقدان راهنما است، انسان در مسیر باشد اما راهنما نداشته باشد نمی تواند تصمیم درست بگیرد، قرآن می فرماید خدا همان راه و اهل بیت هم راهنمای انسان هستند.

هرکسی از اهل بیت فاصله بگیرد راهش هم به مقصد نمی رسد.

کسی که راه و راهنما دارد، وظیفه سنگینی بر عهده داشته و در مقابل پاداشی هم که خداوند متعال برای او در نظر گرفته، عظیم است.

امام جمعه رشت گفت: اگر امتی از خصیصه امر به معروف فاصله بگیرد، باعث می شود از کار خوب و صالح فاصله بگیرد و اشرار و ناصالحان مسلط شوند؛ توده های مردم در برابر استکبار نشان دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین نیاز ضروری جامعه است

جهاد تبیین نیاز ضروری جامعه است