مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 14:402022-11-03اقتصادي

شرکت دانش بنیان اصفهانی موفق به کسب جایزه پارک های علمی و فناوری آسیا شد


گروه بسپار شیمی سپیدان از شرکت های دانش بنیان مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان پس از قرارگیری در میان چهار شرکت برتر پارک های علمی فناوری آسیا، - ایسنا/اصفهان گروه بسپار شیمی سپیدان از شرکت های دانش بنیان مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان پس از قرارگیری در میان چهار شرکت برتر پارک های علمی فناوری آسیا، موفق به کسب جایزه (Excellence) شرکت های دانش بنیان انجمن پارک های علمی فناوری آسیا (ASPA)در سال 2022 شد.

این شرکت دانش بنیان با تولید محصولات کامپاندی با ارائه چهل محصول دانش بنیان اختصاصی و با قابلیت تجاری سازی محصولات و همچنین ارائه خدمات آزمایشگاهی در حوزه های شیمیایی و کشاورزی با هدف سودآوری بالا، تامین زنجیره ارزش و دسترسی به دانش موفق به حضور در جمع چهار شرکت برتر دانش بنیان آسیایی گشت و توانست جایزه (Excellence) را دریافت کند.

علی علیخانی، مدیرعامل گروه بسپار شیمی با بیان اینکه انجمن پارک.

های علمی آسیا(ASPA) یک سازمان بین المللی خصوصی است، به ایسنا گفت: این انجمن در ژاپن با هدف مشارکت در توسعه فناوری علمی، صنعتی و اقتصادی و ارائه الگویی جدید برای اقتصاد صنعتی آسیا تأسیس شد.

وی افزود: نشست سالانه ASPA و مراسم اعطای جایزه ASPA به عنوان مهم ترین فعالیت های انجمن است که هر سال به صورت متوالی میان شرکت ها، موسسات مستقر در پارک های ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت دانش بنیان اصفهانی موفق به کسب جایزه پارک های علمی و فناوری آسیا شد

شرکت دانش بنیان اصفهانی موفق به کسب جایزه پارک های علمی و فناوری آسیا شد