مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 13:202022-11-03اقتصادي

ابلاغ نظام نامه الگوی کشت در شبکه پایاب ارس و خداآفرین


معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اردبیل از ابلاغ نظام نامه الگوی کشت محصولات کشاورزی در شبکه پایاب ارس و خداآفرین در شمال استان اردبیل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید فضایلی پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای مدیریت منابع آب اردبیل اظهار کرد: خشکسالی های چند سال اخیر نظام جدید کشت را پیش روی مسئولان قرار داده و ما در راستای حل معضل کم آبی و خشکسالی ، اجرای طرح های مشترک با سازمان های مرتبط را آغاز کردیم.

وی از اجرای سه طرح مشترک آب و جهاد در راستای سازگاری با کم آبی و حفاظت از منابع آب در استان خبر داد و تصریح کرد: جهاد کشاورزی و آب منطقه ای به عنوان متولیان اصلی مدیریت آب به ویژه در حوزه کشت محصولات سازگار با کم آبی، اجرای این طرح ها را با جدیت دنبال می کند.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: در راستای سازگاری با کم آبی و حفاظت از منابع آب سه طرح مشترک شرکت آب منطقه ای و جهاد کشاورزی با عناوین تشکیل تشکل های آب بران، تحویل حجمی آب و پیاده سازی الگوی کشت بهینه در حال اجرا است.

فضایلی استان اردبیل را آماده پذیرش هر نوع تغییر اقلیم و کاهش منابع آبی اعلام کرد و افزود: در سال های گذشته این تغییر اقلیم بیش از پیش نمود یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ نظام نامه الگوی کشت در شبکه پایاب ارس و خداآفرین

ابلاغ نظام نامه الگوی کشت در شبکه پایاب ارس و خداآفرین