مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 13:152022-11-03سياسي

13 آبان روز محکومیت توطئه های شوم استکبار جهانی است


13 آبان روز مبارزه با زیاده خواهی و بی عدالتی ها و روز حضور گسترده و پرشور مردم فهیم و قدرشناس ایران اسلامی در محکومیت توطئه های شوم استکبار جهانی است.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: 13 آبان روز مبارزه با زیاده خواهی و بی عدالتی ها و روز حضور گسترده و پرشور مردم فهیم و قدرشناس ایران اسلامی در محکومیت توطئه های شوم استکبار جهانی است.

دکتر حسن بهرام نیا در پیامی در آستانه ی 13 آبان آورده است: 13 آبان نماد و تابلوی مستحکم مبارزه با استکبار جهانی است.

این روز یادآور تبعید بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه در 13 آبان 1343، شهادت دانش آموزان مظلوم در 13 آبان 1357، تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان 1358 و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است.

آری 13 آبان یادآور شکست هیمنه آمریکا و استکبار جهانی به دست ملت غیور و با اراده ایران اسلامی است که موجی عظیم از مقاومت در دل آزادگان جهان برافروخت و ابهت پوشالی ستمگران عالم به سرکردگی آمریکا را درهم فرو ریخت.

13 آبان، روز تجلی ارزش ها و صدور پیام انقلاب اسلامی به مظلومان و ستمدیدگان در سراسر جهان، روز مبارزه با زیاده خواهی و بی عدالتی ها و روز حضور گسترده و پرشور مردم فهیم و قدرشناس ایران اسلامی در محکومیت توطئه های شوم استکبار جهانی است و این روز به عنوان برگ زرینی در تاریخ مجاهدت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 آبان روز محکومیت توطئه های شوم استکبار جهانی است

13 آبان روز محکومیت توطئه های شوم استکبار جهانی است