مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 12:002022-11-03سياسي

امیر حاتمی: انقلاب اسلامی امنیت خود را وامدار نظام سلطه نیست


مشاور فرمانده کل نیروهای مسلح گفت: انقلاب اسلامی مفتخر است که امنیت خود را همچون برخی کشورهای منطقه غرب آسیا وامدار نظام های سلطه و استکبار نیست و با باج دهی همچون گاو شیرده به دست نیاورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ حاتمی مشاور فرمانده کل نیروهای مسلح در امور ارتش در مراسم گرامیداشت شهدای مظلوم حرم احمد بن موسی را هدف قرار دهد، به جنگ شناختی و ترکیبی همه جانبه روی می آورد.

مشاور فرمانده معظم کل قوا در تبیین هدف کلان دشمن در جنگ شناختی و ترکیبی نظام استکبار بیان کرد: هدف دشمن در این جنگ شناختی، تحریف واقعیت ها، دستاوردها و پیشرفت ها و اقدامات بزرگ و اساسی نظام اسلامی با بزک کردن فرهنگ منحط غرب و بازسازی کردن چهره زشت و فاسد رژیم طاغوت و ستم شاهی و مخدوش ساختن چهره های خدوم انقلاب، شهدا و خدمتگزاران انقلاب است.

امیر سرتیپ حاتمی تحت الشعاع قرار دادن پیروزی ها و پیشرفت های بزرگ ایران در عرصه های مختلف را از اهداف نظام سلطه در جنگ تمام عیار خود با ملت ایران دانست و افزود: ایجاد اختلافات قومی و قبیله ای، خدشه دار ساختن اتحاد و انسجام ملی و القای ناکارآمدی دولت و در نهایت ناامن کردن ایران عزیز و انزوای آن در عرصه های بین المللی از دیگر برنامه های اتاق های فکر شیاطین مستبد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر حاتمی: انقلاب اسلامی امنیت خود را وامدار نظام سلطه نیست

امیر حاتمی: انقلاب اسلامی امنیت خود را وامدار نظام سلطه نیست