مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 11:452022-11-03سياسي

پرورش بیش از 1000 حافظ قرآن کریم در استان گیلان در سال جدید


فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در گیلان باید اقدامات عاجلی برای پرورش حافظان قرآنی اتخاد شود، گفت: در استان گیلان برنامه داریم در سال 1401 بیش از یک هزار حافظ قرآن را تحویل نظام مقدس جمهوری اسلامی دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سردار محمد عبدالله پور ظهر امروز در مراسم تجلیل از یک هزار و 400 حافظ، مربیان، پیشکسوتان و قاریان قرآن در مصلی رشت با بیان اینکه توجه به معارف قرآنی یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری در چند سال گذشته بوده است، اظهار کرد: افزایش معارف و مفاهیم قرآنی در جامعه سبب می شود تا جامعه به یک آرامش الهی برسد و در این صورت هیچ قدرت و دشمنی توان ذره ای نفوذ به کشور را ندارد.

وی با اشاره به تأثیر گذاری تلاوت آیات قرآن در دوران دفاع مقدس گفت: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و در راه دفاع از حق و حقیقت در شب های عملیات دل خود را با تلاوت چند آیه قرآن، الهی و روشن می کردند که نتیجه این کار عدم جداشدن حتی یک متر از خاک این نظام مقدس بوده است .

فرمانده سپاه قدس گیلان با گله مندی از عدم اجرای دستور مقام معظم رهبری در خصوص تربیت 10 هزار حافظان قرآنی بیان کرد: مقام معظم رهبری در سالیان گذشته از مسؤولان قرآنی خواستند 10 هزار حافظ قرآنی تربیت کنیم ولی این امر تاکنون در کشور اجرایی نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرورش بیش از 1000 حافظ قرآن کریم در استان گیلان در سال جدید

پرورش بیش از 1000 حافظ قرآن کریم در استان گیلان در سال جدید