مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 19:252022-11-02ورزشي

امام جمعه قزوین: «ورزش زورخانه ای» مهد پرورش جوانمردان است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در مراسم تجلیل دو تن از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش زورخانه ای گفت: ورزش زورخانه ای سنتی ارزشمند و مهد پرورش جوانمردان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی در مراسم تجلیل دو تن از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش زورخانه ای استان قزوین که در زورخانه شهید رجایی برگزار شد، با بیان اینکه ورزش زورخانه ای سنتی ارزشمند و مهد پرورش جوانمردان است، اظهار کرد: پیغمبران آمدند که جوانمرد پرورش دهند، اگر گفتند شجاع باشید برای جوانمردی بود، نمی شود جوانمرد باشیم اما شجاع نباشیم، پیغمبران آمدند به ما صداقت را آموختند، یعنی نمی شود انسان جوانمرد باشد بدون اینکه صداقت داشته باشد، پیغمبران آمدند تا ما بصیرت داشته باشیم.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: اکنون که اشرار صهیونیستی، آمریکایی، سعودی و منافقین همه با هم یک معجون شیطانی درست کرده و به جان مردم انداخته اند، چنین محافلی برای تجدید عهد و پیمان های مان را تقویت کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: ما با شهدای گرانقدر عهد و پیمان داریم، هر کدام از این عزیزان ماجراهای حماسی دارند، مگر می شود آن ها را فراموش کنیم، مگر می شود ما حماسه آفرینی های مرحوم سید علی اکبر ابوترابی را طی آن همه سال در زندان های بعثی ها فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه قزوین: «ورزش زورخانه ای» مهد پرورش جوانمردان است

امام جمعه قزوین: «ورزش زورخانه ای» مهد پرورش جوانمردان است