مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 18:302022-11-02حوادث

دزدیدن ماشین با ترفند عشوه گری


پلیس پس از یک ماه ردزنی موفق شد زن جوانی را دستگیر کند که مدعی است با شگرد طنازی خودروی رانندگان را می ربوده و به مالخر می فروخته است.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، خراسان نوشت: حدود یک ماه قبل راننده 55 ساله ای به کلانتری نجفی مشهد رفت و از زنی شکایت کرد که در پوشش مسافر، خودروی پژو 405 او را ربوده است.

این راننده میان سال درباره چگونگی وقوع ماجرا به افسر تجسس کلانتری گفت: از جمعه بازار منطقه الهیه مشهد زن جوانی را به عنوان مسافر سوار کردم تا به بولوار سرافرازان ببرم اما قبل از آن که به مقصد برسیم در خیابان سرافرازان از خودرو پیاده شدم تا آب میوه بخرم.

هنوز سرگرم خرید بودم که ناگهان مسافر جوان پشت فرمان نشست و پدال گاز را فشرد.

من هم متعجب و حیرت زده به کلانتری آمدم تا از سارق خودرو شکایت کنم! در پی گزارش این ماجرای سرقت، بلافاصله گروه ویژه ای از نیروهای دایره تجسس با هدایت و نظارت مستقیم سرهنگ مهدی کسروی (رییس کلانتری نجفی) وارد عمل شدند و به ردزنی های اطلاعاتی پرداختند.

بررسی دوربین های ترافیکی و انجام یک سری تحقیقات میدانی در نزدیکی جمعه بازار خودرو، چهره و هویت زن جوان را برای پلیس نمایان کرد و بدین ترتیب ادامه بررسی ها بر شناسایی مخفیگاه زن جوان متمرکز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دزدیدن ماشین با ترفند عشوه گری

دزدیدن ماشین با ترفند عشوه گری