مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 14:502022-11-02اقتصادي

بازنشستگان و مستمری بگیران تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار می گیرند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حسین عبدالوند در مورد بیمه تکمیلی بازنشستگان گفت: افرادی که حضوری به دفاتر ساتا مراجعه می کنند باید اصل شناسنامه و کارت ملی سرپرست، - ثبت نام طرح آرامش 1401 ویژه بازنشستگان و مستمری بگیران تحت پوشش ساتا برای بهره مندی از خدمات بیمه نامه درمان تکمیلی آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حسین عبدالوند در مورد بیمه تکمیلی بازنشستگان گفت: افرادی که حضوری به دفاتر ساتا مراجعه می کنند باید اصل شناسنامه و کارت ملی سرپرست، آخرین برگه حقوقی سرپرست و اصل و تصویر شناسنامه وکارت ملی افراد تحت تکفل و غیر تحت تکفل را همراه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه قرارداد بیمه نامه درمان تکمیلی بین بیمه کوثر و سابا، برای هفتمین سال متوالی تمدید شد، خاطرنشان کرد: ثبت نام در این طرح اختیاری است و هیچ هزینه ای برای ثبت نام دریافت نمی شود.

مدیر بیمه های درمان کوثر با تاکید بر این که اعتبار بیمه نامه آرامش 1401 از ابتدای آذرماه سال جاری آغاز می شود، گفت: این بیمه نامه با افزایش تعهدات نسبت به سال قبل در قالب دو طرح با حق بیمه ماهانه 195 هزار تومان و 150 هزار تومان به ازای هر نفر ارائه می شود.

عبدالوند با اشاره به اینکه بازنشستگانی که می خواهند تحت پوشش این بیمه نامه قرار بگیرند، علاوه بر خود، باید همه اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازنشستگان و مستمری بگیران تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار می گیرند

بازنشستگان و مستمری بگیران تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار می گیرند