مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 14:152022-11-02اجتماعي

بارش های پراکنده و رگبار و رعد وبرق در تهران


بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان بارش های پراکنده و گاهی همراه با وزش باد شدید و رگبار و رعد وبرق در بخش های جنوبی و غربی استان و خیزش گرد و خاک پیش بینی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با بررسی آخرین نقشه های هواشناسی، تصاویر ماهواره ای و خروجی مدل های پیش یابی عددی، طی امروز تا فردا ( 11تا 12 آبان) همچنین از بعدازظهر شنبه تا یکشنبه(14 تا 15 آبان) با توجه به فعالیت متناوب سامانه بارشی در سطح استان در بعضی ساعات افزایش ابرناکی و بارش های پراکنده گاهی همراه با وزش باد شدید و در ارتفاعات استان گاهی رگبار و رعد و برق و در بخش های جنوبی و غربی استان در بعضی ساعات همراه با وزش باد شدید و خیزش موقتی گرد وخاک پیش بینی می شود.

امروز کاهش نسبی دما مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه آلودگی- امین آباد با کمینه دمای صفر درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (12 آبان) کمی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای 12 و حداکثر دمای 19 درجه سانتیگراد و طی جمعه (13 آبان) صاف و گاهی وزش باد با حداقل دمای 12 و حداکثر دمای 19 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش های پراکنده و رگبار و رعد وبرق در تهران

بارش های پراکنده و رگبار و رعد وبرق در تهران