مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 آبان 1401 ساعت 13:212022-11-02اجتماعي

آغاز محدودیت های 4 روزه در جاده های شمال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، یدالله جهان تاب رییس پلیس راه مازندران درباره وضعیت جوی و جاده ای محورهای مازندران اظهار کرد: در حال  حاضر از نظر ترافیکی وضعیت جاده های استان به صورت عادی و روان است ولی معمولا از بعدازظهر چهارشنبه انتظار داریم شاهد افزایش حجم تردد در محورهای شمال باشیم.

وی افزود: از لحاظ جوی بارشی نداریم ولی باتوجه به بارش روز گذشته در کوهستان های استان احتمال رانش و ریزش وجود دارد که رانندگان باید از ترددهای غیرضروری پرهیز کنند درصورت ضرورت با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

رییس پلیس راه مازندران با اشاره به اعمال محدودیت های ترافیکی از امروز چهارشنبه 11 تا روز شنبه 14 آبان در جاده های شمال، افزود: تردد موتور سیکلت از ساعت 12 امروز به مدت چهار روز  تا ساعت 6 روز شنبه از محور های کرج - چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است.

جهان تاب با بیان اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است، اضافه کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 روز های چهارشنبه 11 و پنج شنبه 12 آبان ماه از مرزن آباد به کرج ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد یک طرفه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز محدودیت های 4 روزه در جاده های شمال

آغاز محدودیت های 4 روزه در جاده های شمال